Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ديجيتال ماركتينگ در مشهد ديجيتال ماركتينگ در مشهد

ممجموعه دیجیتال مارکتینگ افزا

مجموعه ديجيتال ماركتينگ در مشهد| افزا

DIGITAL MARKETING
خدمات ديجيتال ماركتينگ

سئو شبكه هاي اجتماعي(SEO Social Networks)
اسئو(Seo)
بازاريابي اينترنتي(Internet marketing)
بازاريابي شبكه هاي اجتماعي(network marketing)
توليد محتوا(Content Generation)
چنانچه در سر داريد يك كسب و كار اينترنتي را استارت كنيد و درامد خود را افزايش دهيد و سايت خورد را به راه بياندازيد اولين قدم براي پيشرفت سايت در نتايج گوگل توليد كردن محتواي مناسب با كار خود و بايد آن محتوا اختصاصي باشد.
ديجيتال ماركتينگ يا همان به لاتين Digital Marketing چيست؟
به جمعي از تلاشهايي كه به سبب تبليغ محصولات و كارهايي كه بابت به كارگيري ادوات به انجام مي رسد را ديجيتال ماركتينگ ميگويند.

بخواهيم به زبان ساده تري بازاريابي ديجيتال را به شما شرح دهيم و اين موضوع را روشن سازيم به مجموعي از كارهايي كه با استفاده از روشهايي كه در اينترنت هست و با استفاده از آن كسب و كار شما رونق ميگيرد را بازاريابي ديجيتال مي گويند.

امروز با بهرگيري از روش هاي موجود در فضاي مجازي اعم از شبكه هاي اجتماعي ، پيام رسانها ، سايتها و … مي توان به كسب و كار و ديجيتال ماركتينگ رونق داد.

خيلي از افراد تصور دارند كه ديجيتال ماركتينگ تنها محصور به كسب و كارهاي مجازي و نيز سايت ها است و در دنياي واقعي جايي ندارد ، بايد به اين اشخاص گفت كه سخت در اشتباه هستيد اكثري از كارها و فعاليتها هستند كه با استفاده از تبليغات سعي دارند كه كسب و كار خود را به ديگران معرفي كنند.

ما تلاش ميكنيم كه در ديجيتال ماركتينگ با استفاده از ادوات مثل : وبسايت ، ايميل ، شبكه هاي اجتماعي ، پيام رسانها و … شخصيتهاي افراد را زير نظر بگيريم و از سليقه ي آنها با خبر بشويم تا بتوانيم به درستي آنها را در گروه هاي مختلف قرار دهيم تا در زمان مناسب بتوان بهترين بهره برداري را از آنها برد.

مقصود اصلي ديجيتال ماركتينگ افزايش فروش كسب و كارهاي مختلف است ، به طور قطع فروختن اجناس بيشتر با تمركز روي كاربران اين غرض را بزرگتر ميكند.

در روش بازاريابي سنتي توانايي مديريت كاربران به صورت انبوه امكان پذير نيست.

ادوات و تكنيك هاي ديجيتال ماركتينگ،سئو وبسايت براي بالا آمدن در نتايج اول گوگل

اولين و مهمترين روشهاي ديجيتال ماركتينگ سئو است كه همه ي كساني كه وبسايت دارند و از اين راه درامد زايي ميكنند هر روز نكاتي كه گوگل در مورد سئو را منتشر ميكند را دنبال ميكنند و سايت خود را با پلتفرم هاي گوگل جلو ميبرند.

در اين شيوه كسب و كارها با بكارگيري از فوت و فن هاي مختلف تلاش ميكنند تا موضع خود را در گوگل حفظ كنند و با بالا بردن رتبه خود وبسايت خود را در جستجو هاي گوگل بالاتر از رقيبان ببرند تا كاربران بيشتري جذب كنند و كاربران قديمي هم به راحتي آنها را در نتايج گوگل پيدا كنند .

كاربري كه به جستجو مطلب مورد نظرش مي پردازد حتما يك بيننده خوب به حساب مي آيد.براي اينكه با نظر به احتياجش آن وبسايت را برگزيده است.در اين شيوه با سئو خارجي و داخلي وبسايت كه حاوي سئو و بهينه سازي قالب وبسايت ، شتاب و سرعت بالا آمدن سايت ، فوت و فن هاي جانبي وبسايت و توليد محتوا بهينه شده و پخش آن ميشود ، با بكارگيري اين فنون وبسايت براي موتور هاي جستجو گوگل آپديت ميشود تا سايت شما بالا تر از وبسايت رقيبان به چشم بيننده بخورد.

بازاريابي محتوا
اين مدل بازاريابي ديجيتال سعي دارد محتوايي تحويل دهد كه بشود با پايين ترين و درخورترين واژه ها خوبترين و كامل ترين اثر را روي كاربران و دنبال كننده گان به جا آورد تا كاربر را مجبور به معرفي محتواي شما به دوستان و آشنايان كند و اين امر موجب مي شود بازديد سايت شما زياد شود و همين طور محتوا و سايت شما بين مخاطبان دست به دست شود.

بازاريابي محتوا درخور تمام كسب و كارهاي مجازي با اندك سرمايه و يا سرمايه خيلي بالا با هر مقدار هزينه مي باشد. بايد گفت در اين مدل و شيوه ي كار محتواي به وجود آمده به مثال قلاب ماهيگيري است.با بوجود آوردن محتواي كمك آموزشي بسته به حال بيننده ميتوانيم آنها را به محتوا وصل كنيم و اين عمل باعث افزايش فروش محصول مي شود.

در آغاز با توليد كردن محتواي رايگان احتياجشان را از بين مي بريم و مسير دوم خودش بوجود مي آيد و اعتماد آن ها به ما جلب مي شود و باعث مي شود مشتريان كم كم به سمت كالاهاي پولي ما بيايند به اصطلاح معروف همان دون ريختن هست .در بازاريابي محتوا زير دسته ي بازاريابي درونگرا است و احتياجي نيست كه به سراغ مشتري برويم و با صحبت كردن آنها را راضي و متقاعد به خريد كنيم كه از كالا و كارهاي ما ديدن كنند.علاوه بر اين خريدار با تفكر خود و با رغبت خود به سمت كسب و كار ما روي مي آورد و خواهان كالاي ما مي گردد.

بازاريابي شبكه هاي اجتماعي
شبكه هاي اجتماعي مهمترين و اثر گذار ترين اسباب در ديجيتال ماركتينگ هستند.اين روزها مخاطبين كاربران فضاي مجازي استفاده زياد تري از گوشي هاي تلفن خود را براي سرچ كردن در گوگل نسبت به سابق ميكنند.به خاطر همين موضوع كاربران وقت بيشتري را در شبكه هاي اجتماعي ميگذارند.ظرفيتي كه در شبكه هاي اجتماعي بابت تبليغات پيدا مي شود به جرات مي توان گفت در هيچ جايي با اين بازخورد پيدا نمي شود.غرض در اين مدل بازاريابي معرفي كالا و محصولات به كاربران و سروكار زياد تر با انسان ها و تبديل كردن آنها به سرمايه هست.در اين شيوه كه بازاريابي را به اصلاح كاربران با دست به دست كردن و شير كردن آن براي يكديگر باعث اين مي شوند كه محصولات ما بازديد بيشتري بخورد و فروش كالاي ما بالاتر برود.يكي ديگر از هدف هاي اين شيوه لينك دادن و شير كردن محتواي متني و محتواي تصويري و ويديويي و افزايش بازديد سايت است.

بازاريابي ايميلي يا ايميل ماركتينگ
يكي از مرسوم ترين مدل بازاريابي ديجيتال بازاريابي ايميلي است كه با طرح ريزي خوب وب مربوط به تبليغ كالا وبسايت و فرستادن مرتب ايميل براي كاربران مي شود آنها را به سمت كالا و محصولات خودمان بكشانيم و آنها را مجذوب سايت خود كنيم تا مرتب به وبسايت ما سر بزنند.بازاريابي ايميلي وسيله اي است براي پيشرفت كسب و كارهاي مجازي و درصد فروش محصولات مار را خيلي بيشتر مي كند.تجربه كسب و كار هاي ديگر اثبات كرده است با روش ايميل ماركتينگ مي شود كاربران زيادي را به خريداران واقعي و پيگير وبسايت و محصولات ما تبديل كرد.

در بازاريابي مجازي ايميل ماركتينگ مناسب ترين شيوه براي جذب مشتري است كه اگر كمي باريك بين شويم مي شود گفت همانند بازاريابي محتوا است به با هر مقدار هزينه مي شود كار را استارت زد . يكي از هدفهاي ايميل ماركتينگ شناساندن كسب و كار به خريداران و كاربران است كه با اين روش مي شود خدمات و كالا و نوع محصول را به مخاطب شناساند.

بازاريابي ويديويي
اين روش به تناسب ديگر شيوه ها تاثير زياد تري روي فرد دارد و همچنين مي توان گفت در بازاريابي محتوا تاثير گذارترين شيوه و بهترين آنها محتواي ويديو ماركتينگ است. اين روزها سرعت اينترنت كاربران افزايش پيدا كرده است و اشخاص حال و حوصله ي كمتري دارند و بيشتر از اين كه علاقمند به خواندن باشند دوست دارند ببينند و همين امر باعث مي شود كه افراد به اين مدل بازاريابي علاقه ي بيشتري نشان دهند.

تبليغات اينترنتيتبليغات اينترنتي را مي توان به ۴ بخش متفاوت تقسيم كرد

تبليغات كليكي
يكي ديگر از روش هاي ديجيتال تبليغات كليكي است كه بايد رفت به سراغ سايتهايي با ترافيك بالا كه در اين شيوه تبليغاتي با نظر به سوژه تبليغ به شكل زيركانه معين مي گردد كه در چه وقتي و در چه جايي محصول ما ديده شود. تبليغات كليكي را فقط در سايتهاي پر ترافيك انجام نميدهند حتي مي شود در آپ هايي كه براي گوشي هاي تلفن طراحي شده است به كار گرفت و مورد بازديد افراد قرار داد.

تبليغات گوگل
موردي از تاثير گذارترين تبليغ مجازي تبليغ كليكي گوگل مي باشد.كه با استفاده از اين شيوه و بدون زحمت ميتوانيد پيج اول گوگل را به خود اختصاص دهيد و سريع به نتيجه ي دلخواه خود مي رسيد اين روش اغلب براي افرادي است كه از لحاظ مالي اوكي مي باشند و با هزينه ي مورد نظر كنار مي آيند اغلب اين مدل تبليغات براي افرادي هست كه زودتر مي خواهند به نتيجه برسند و يك شبه با دادن هزينه راه چند ساله رو طي مي كنند.

رپورتاژ آگهي
يكي ديگر از بهترين شيوه تبليغات فضاي مجازي رپورتاژ آگهي مي باشد.رپورتاژ از زوايايي مختلي مي تواند كمك به بالا رفتن سايت و يا فروش محصول كند و خيلي اثر گذار است.از از اين روش مي شود بك لينك گيري كرد و خوبي اين روش اين است كه به صورت دائم لينك شما در سايت مورد نظر باقي مي ماند و بك لينك قوي دائم دريافت مي كنيد و گاهي اوقات هم شايد از به واسطه همان سايت كه رپورتاژ شما را گذاشته است ترافيك دريافت بكنيد . اين مدل تبليغات رپورتاژ كمك زيادي براي برند سازي سايت شما مي كند. و از همه مهتر اين است كه با اين شيوه سئو و بهينه سازي سايت شما افزايش پيدا ميكند.

پوش نوتيفيكيشن
ديگري از روش تبليغات ديجيتال پوش نوتيفيكيشن است كه به معني ارسال پيام اعلان مي باشد.اين شيوه در اپليكيشنهاي گوشي همراه به كار گرفته مي شود.در اين شيوه متن مورد نظر شما به روش نوتيفيكيشن در گوشي همراه كاربران شما بالا مي آيد.اين شيوه يكي از بروز ترين شيوه هاي تبليغات ديجيتالي مي باشد كه مي شود همراه با متن عكس هم ارسال كرد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/7 ساعت: ۱۳ توسط:afzza :